Plaanilise ravijärjekorra pidamise kord on koostatud vastavalt Sotsiaalministri 21.08.2008. a määrusele nr 46 „Tervishoiuteenuste kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuded“
- Lasnamäe hambakliinik peab ravijärjekorda elektrooniliselt.
- Ravijärjejorda registreerib registraator kõikidel tööpäevadel ajavahemikus kell 8.00 – 19.00
- Lasnamäe hambakliiniku tegevuskohas: Tähesaju tee 14, 13917 Tallinn
- telefoni vahendusel registratuuris
- Lasnamäe hambakliinik registreerib patsiendi ravijärjekorda, kandes ravijärjekorda järgmised andmed:
- patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või selle puudumisel sünniaeg;
- planeeritav vastuvõtu aeg;
- planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus (diagnoos ja operatsiooni, uuringu või protseduuri nimetus);
- patsiendi kontaktandmed;
- suunava arsti kontaktandmed (suunamise olemasolul);
- patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev;
- ravijärjekorras muudatuste tegemise (ravijärjekorras ette- või tahapoole viimise või ravijärjekorrast väljaarvamise) kuupäev ja põhjus;
- ravijärjekorda panemise põhjuse kood, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa nõukogu poolt kinnitatud ravijärjekorra maksimumpikkust;
- märge, et patsienti on teavitatud ravijärjekorras muudatuste tegemisest.
- Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda koha peal, saab patsient kirjaliku teatise, mis sisaldab tervishoiuteenuse osutamise aega ja tervishoiuteenust osutava struktuuriüksuse või tervishoiutöötaja nime ja telefoni numbrit.
- Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda telefoni teel, teatatakse patsiendile telefoni teel tervishoiuteenuse osutamise aeg.
- Ravijärjekorras muudatuse tegemisel teatatakse patsiendile muudatustest hiljemalt ühe tööpäeva jooksul arvates muudatuste tegemisest.
- Kui ravijärjekord on pikem kui kaks kuud, siis on tervishoiuteenuse osutaja kohustatud patsienti teavitama teenuse osutamise ajast ja kohast üks kuu enne tervishoiuteenuse osutamist.
Ravijärjekorda panemise põhjused kodeeritakse järgmiselt:
- kood 61 – lubatud ooteaja jooksul teenuse saajad;
- kood 62 – rahalise ressursi piiratus;
- kood 63 – teenuse osutaja võimsuse puudumine;
- kood 64 – patsiendi poolne põhjus.